تنها رویداد B2B در زنجیره ارزش صنعت غذا و دارو ۲۴ تا ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود

 

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران با شعار «توسعه و هم‌افزایی در مسیر تحول» از 24 تا 27 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه رویداد و به نقل از اقتصادسبز آنلاین، دکتر احمد شیروانی، دبیرکل صنعت پخش ایران امروز در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: تاکنون ۹۵ شرکت در فضایی به وسعت ۸ هزار مترمربع برای حضور نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند تا در دو طبقه از مرکز نمایشگاه و همایش‌های بین‌المللی ایران مال آخرین توانمندی‌های صنعت پخش را به منصه نمایشگاه بگذارند.
وی با بیان این‌که مهمترین دغدغه انجمن بار محتوایی این گردهمایی است، متذکر شد: جهت نیل به این هدف پنل‌های متعددی نظیر پنل تحول دیجیتال و هوشمندسازی توزیع، زنجیره تأمین و ارتباط با تولیدکنندگان، لجستیک، زیرساخت‌ها و بهینه‌سازی هزینه‌ها، برندینگ و مارکتینگ و بازار، توسعه پایدار، محیط‌زیست و مسؤولیت‌های اجتماعی، مدیریت منابع مالی و هزینه‌ها، پنل رسانه، بازار سرمایه و… برگزار خواهد شد.

شیروانی با بیان‌ این‌که این رویداد که با درایت هیأت مدیره انجمن شکل گرفته و در حال توسعه است تنها رویداد B2B در زنجیره ارزش صنعت غذا و دارو به‌شمار می‌رود، تأکید کرد: امروز مجوزهای موازی بزرگترین معضل فعالان صنعت پخش است.

گفتنی است در این گردهمایی ۴ روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ همایش‌ها و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز نمایشگاه دایر خواهد بود.

همچنین گروه‌های صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و بهداشتی، صنایع خرده‌فروشی و زنجیره‌ای، صنایع بسته‌بندی و چاپ، صنایع کشاورزی و دامپروری، صنایع خودروسازی و قطعات یدکی، صنعت بانکداری و خدمات مالی‌، بیمه، صنعت لجستیک و حمل و نقل، صنعت نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، صنعت تبلیغات و بازاریابی و صنعت تولید تجهیزات فروش و پخش در این نمایشگاه و کنفرانس حضور فعال دارند.

keyboard_arrow_up